Sunday, March 4, 2012

viineripitsa

Laisk olen , ma tean , eriti laisk olen ma selles koristamise osas :/  aga noh , kõik mis ei tapa teeb tugevaks , kõike peab tegema kui suvel juba tanu alla saab ju peab naiseks olemist õppima :) Mehele peab väärt naine olema , seega kuna ma ei viitsinud pärast pikka koogitegu enam hakata pitsataigent voolima ja võtsin kätte ja tegin seda asja nii :

Põhi :

1 pakk tavalist neljakandilist saia


Peale :

250 grammi viinereid
pool hapukurki
pool purki ananassi
300 grammi juustu
 maitse järgi ketšupit või purk Felixi pannikastet :)


Saiad laduda ahjuplaadile , peale panna ketšup/kaste , purustada viinerid hapukurgiga , panna saia peale , lisada ananass ja kõige peale juust ja 175 kraadi juures umbes 20-25 min küpsetada :)



Laisukus ei anna häbeneda :)

No comments:

Post a Comment