Saturday, March 3, 2012

Koore-singipirukas



Külalised .... (:
Eilsest peale olen heietand mõtteid , et mida täna pidulauale panna ! No ei edene see mõtlemine , lõpuks siis  interneti avarustes tuhnides leidsin sellise  mõnusa soolase piruka ! Selle õige nimi on Quiche Alsacienne'iga. Ma olen ilmselt maakas , aga seda nime ma välja ei loe . Aga maitselt oli see  ikka võrratu :) Võin kohe öelda ,et ma olen hull juustu järgi , seega ma pidin sinna panema umbes palju juustu rohkem. (:

Taigen:
1,5 dl rukkijahu
1,5 dl nisujahu
150 g Või
0.5 tl Sool
2 sl Vesi

Haki külm või jahuga. Lisa vesi, sõtku kiiresti tainaks ja aseta tunniks külma. . Torka kahvliga tainapõhja mõned augud. Küpseta ahjus 225°C juures 10 minutit.


Kate :
 
3  Muna
3.5 dl Rõõsk koor
1  Suur sibul
0.5 tl Sool
Valge pipar
2 dl Riivjuust
200 g Sink

Pruunista pannil sink ja sibul ning aseta eelküpsetatud põhjale. Klopi munad ja koor segamini ning maitsesta. Sega hulka riivjuust ja kalla segu pirukale. Küpseta ahjus 200°C juures 20-30 minutit, kuni pirukas on pealt helepruun.

No comments:

Post a Comment