Saturday, March 3, 2012

Kohvi-kohupiimatort

Ma olen alati armastanud torte , ja ma valetaks kui ma ütleks ,et ükskõik kelle tehtud torte , minu jaoks on olnud väiksest saati ainukesed söödavad tordid kivipagari tordid , no ei saa , kõik need pirukad ja koogid ja tordid ... jämmm  . Ma loodan suveks ka sinna tööle saada , ehk saab nende väikeseid saladusi teada ;)
Aga see selleks , olen ammu mõlgutanud mõtteid teha kohvitorti , see ei edenenud siiani kuidagi aga eile võtsin ennast lõpuks ometi käsile  .Mõeldud tehtud ja nüüd ootab tort külmkapis õhtut :)


PÕHI  :



150 g šokolaadi küpsiseid ( nt selga)
50 g Võid


TÄIDIS : 

400 g kohupiimapasta
4 dl vahukoor
1 dl suhkur
1 tl Vanill- või vanilliinsuhkur
100 g tume šokolaad
1 dl kange must kohv
4 tl + 4 sl vett Želatiin

No comments:

Post a Comment